Lis rockowy (Маленький бунтарь) #1

18:31 Jarzębinowa 39 Komentarzy

...dziekuję za wszystkie piękne słowa pod ostatnim postem...

Lis rockowy...a dokładniej to Mały buntownik jeśli przetłumaczyć tutuł autorki wzoru. Zwał jak zwał.Fakt niezaprzeczalny jest taki, że podobnie jak Miś Pilot-klik rockowy lisek totalnie mnie zauroczył. To będzie drugi obrazek do pokoju moich chłopców. Bliski mojej duszy muzycznej bardzo :) Nie mogłam więc inaczej :) Tym bardziej, że i kolorystyką wpasuje się do tego co planuję wymodzić w pokoju moich latorośli.  
 
Wiosna zbliża się powolutku, co oznacza mój powrót do prac na budowie. Korzystam zatem z zimowego zastoju...więc....do zobaczenia wkrótce :)

Uściski

Powiązane:

39 komentarzy:

  1. Miś pilot - cudowny. Zdjęcia niesamowite!
    Lisek zapowiada się również rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. rokowy jak najbardziej,świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak :D choć nie wiem czy takiego rockmana to stwierdzenie nie obraża :P Zachwycający...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, ja to nie wiedziałam, że z Ciebie jest taka rockmanka :D Lisek wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra:)))nie mam ani małych dzieci,ani wnuków którym mogła bym takie hafty robić,a wzory teraz coraz piękniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moi chłopcy już dorośli i żonaci i nadal im się takie wzory podobają. Chyba nigdy nie wyrośniemy z bajek. Zresztą po co- świat realny wcale słodki nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wzór! Nie tylko Ciebie zauroczył. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny! Korzystaj póki co, korzystaj! Jeszcze przed wiosną na pewno zachwycisz nas kolejnymi cudami!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten gest to znaczy to, co wszyscy wiedzą co. Ale nie wiem czy wszyscy wiedzą, że bodajże w amerykańskim języku migowym to znaczy "I love you"... he he walentynki idą... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu kolejny raz i aż sama jestem ciekawa czy tym razem uda mi się zostawić komentarz. Sprzęt mi coś szwankuje i ciągle zżera to co piszę.
    Lis jest ekstra. Ma charakter, świetne kolory i niezłą miejscówkę. Chłopaki na 100% będą z niego zadowoleni. Ja bym była bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lis z niezłym charakterkiem, jestem ciekawa, jak się wpasuje do wystroju pokoju ;) Bardzo mi się podoba, jak i mojej muzycznej duszy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny jest ten lisek i rozumiem Twoje zauroczenie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. A moje muzyczna fascynacja to przede wszystkim jazz. Ale lisek rockowy jest wielce ok! Ciekawa jestem całego obrazka :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny ten lisek! Takiego to jeszcze nie widziałam, bo wszędzie takie dziecięce słodkie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam wzór na Etsy, lisek jest rewelacyjny :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności, ja niedługo tez startuje z liskiem ale z innym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze gdy tu do Ciebie zaglądam jestem strasznie ciekawa, co tym razem wyszperałaś w czeluściach internetu :) No i wiadomo, jak zawsze coś niespotykanego i niepowtarzalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe, świetny lisek :) A haft, jak i zdjęcia, jak zawsze u Ciebie - perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie wygląda! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lisek jest hardkorowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny lisek, fajnie, że wróciłaś do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...