Miś Pilot # Koniec

22:33 Jarzębinowa 88 Komentarzy

Nie lubię monotonni na blogu. Lubię wymiennie pokazywać nad czym pracuję, lub co skończyłam. Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)  
W najbliższym czasie chciałam pokazać Wam ukończoną Zimową Wiedźmę. Ale uparła się baba (czyli ja), że zdjęcia zrobi ze śniegiem. No właśnie... Ja śnieżku dawno nie widziałam i z tego co wiem jeszcze mogę troszkę poczekać. W związku z czym dzisiaj monotonnie (i nieświątecznie), bo znów Miś Antek, za to ukończony :) 
Praca nad tym haftem trwała bardzo krótko, bo w zaledwie kilka wieczorów... a raczej nocy. Haftowałam go na płótnie Linda w kolorze perłowoszarym. Fajnie się komponuje ze stonowanymi kolorami Miśka. Wymiary to około 11 na 21 cm. Obrazek już wisi nad łóżkami Chłopców.
Aby zrobić jako takie zdjęcia w domu, rozłożyłam się z tłem fotograficznym w dużym pokoju przed oknem. A skoro tło, to i dzieci na nim. A skoro dzieci, to akcja musiała być szybka no i oczywiście chłopcy musieli zostać również sfotografowani :)
Zrobiłam około 260 zdjęć, z czego około 60 to zdjęcia Miśka, reszta moich Chłopców.  I tylko na jednym jedynym zdjęciu udało się, że te moje Cudy patrzyły w jedną stronę i nie uciekały z kadru :)
I tym retro akcentem żegnam się z Wami życząc spokojnego tygodnia. Pamiętajcie, że okna i kurze nie są ważne :)
Uściski!


Powiązane:

88 komentarzy:

  1. Zdjęcia jak zwykle idealne :) Szkoda, że ja nie mam takiego samozaparcia, inna sprawa, że nie mam czego fotografować :))) Wzór uroczy, ale twoje chłopaki i tak biją go na głowę.
    Z innej beczki, to elfik też u mnie się uparł i mimo, że gotowy, to nie udaje mi się ustalić sensownej palety mulin. Nie wiem też, czy w ogóle będziesz go chciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten haft. Niespotykany.
    A z chłopców słodziaki.
    No i niech ten śnieg spadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham retro w Twoim wydaniu! A Ciebie podziwiam za cierpliwość i dążenie do ustalonego celu Agus!
    200 zdjęć powiadasz;-) ???
    Czapki z głów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 200 z dodatkiem Basieńko, ale z tymi modelami nie dało się inaczej :D
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Wiesz co... ja na ten haft bardzo zachorowałam... jest po prostu o b ł ę d n y! Ale jak zobaczyłam te Twoje cudownie uśmiechnięte Urwisy obadwa, w rewelacyjnych nakryciach głowy i z podwiniętymi rękawami, to coś mnie tak mocno za serce chwyciło i nie puszcza... :-D no i zapominam troszkę o tej swojej chorobie...
    Pozdrawiam Was grudniowo, acz cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana, serdecznie dziękuję! Patrząc na dzieci chyba zawsze ma się poczucie ściskania w dołku, szczególnie jak takie mordy się uśmiechają:)
      W sprawie Misia napisałam prywatnie :)
      Zdrówka Aniu!

      Usuń
  5. Ale cuda! I misiek i Twoje Miśki, uroczy chłopcy, jak malowani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, misiek wymiata! Kolory muliny idealnie dopasowały się do koloru materiału. Zdjęcia to oczywista oczywistość... mistrzostwo świata! Ale Twoje chłopaki są najlepsze! Urocze Szkraby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewcia bardzo! Ta kolorystyka i....spodnie Miśka urzekły mnie bardzo :)
      a chłopaki jak to zbóje :) Musza czarować, żeby im psoty płazem uszły ;)

      Usuń
  7. Ach! Cudne zdjęcia :) Misio wyjątkowo uroczy, taki retro...chwyta za serce :) A chłopcy jacy już dusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną nam dzieci Aniu, rosną...tylko my piękne i wciąż młode...ehehe :)

      Usuń
  8. Jakie fajne chłopaki. Wszystkie TRZY !
    Uwielbiam Twoje zdjęcia.
    Pozdrowienia. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy tu zaglądam, to mam pewność, że ukoję duszę i oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie...Dziękuję:)

      Usuń
  10. Nádherná výšivka, krásny model, teda dvaja :-)
    Gratulujem!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl, gust, elegancja - myślę, że te określenia oddają to co nam pokazałaś. Sesja przepiękina, wszystko idealnie dobrane i przemyślane. Chłopcy cudnowni i przeuroczy!!! Młodszy do schrupania -patrz ostatnie zdjęcie :)
    p.s. pocieszyłąś mnie tą ilością zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Joasiu! :) Tez mam czasami ochotę i zjeść, potem się wycofuję z pomysłu a potem znów zastanawiam, czy nie będę żałować, że ich nie zjadłam za jakieś kilka lat ;p Oczywiście żartuję:)
      Z tymi zdjęciami....też masz tak, ze później ciężko Ci wybrać tych kilka nadających się do pokazania ? :)

      Usuń
  12. O, takie genialne hafty możesz pokazywać choćby codziennie, po kawałku. Nie wierzę, że komuś mogłyby się znudzić. Perfekcja w każdym calu! A to ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Justynka..dziękuję serdecznie! :) Ale ciutkę przesadzasz z tą "(nie) nudą" ;).
      A zdjęcie....no nie będę ściemniać, że i mnie się podoba :)

      Usuń
  13. Aguś!!! Nic co powiem nie odda uroku tego co widzę:-))) Chłopcy są cudni, jak z katalogu:-)) A ten mały miś z tymi łatkami:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jednodniowe modele ;)
      A ten misio, to z serii Nobodys perfect Bukowski. Jest tak nieperfekcyjny, że tylko go kochać :)

      Usuń
  14. O rety! Modele przyćmiły miśka :) Wszyscy chwytają za serce :) A zdjęcia jak zwykle mistrzowskie. Efekt na pewno wynagradza ogrom włożonej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...chłopaki skradły szoł miśkowi :D

      Usuń
  15. Haft jest cudowny! Taki delikatny! A cała sceneria do zdjęć bardzo ładnie dobrana. Ale i tak najcudowniejsi są chłopcy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Misiek jest boski, taki nonszalancki :)
    Tak, jak i te Twoje chłopaczyska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję! :) idealne określenie- chłopaczyska :D

      Usuń
  17. Mega!mega!mega!zdjęcie z chłopcami cudne!!
    a sam obrazek jest przepiękny:))
    ale Ty mistrz jesteś ,więc co tu dużo gadać:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sesja, a misiek pilot jest superaśny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafcik piękny, ale chłopaki - pierwsza klasa! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazuję tym zbójom, że mają grono wielbicielek :) Dziękuję! :)

      Usuń
  20. Cuda, cuda, same cuda - po pierwsze chłopcy - wspaniali modele, po drugie haft - jak zwykle przepiękny, po trzecie zdjęcia jak zawsze perfekcyjne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. W oku łza się kręci na wspomnienie, kiedy moi chłopcy tacy byli. Ale do dzisiaj nie mogę ich "ustawić" do zdjęcia razem, bo się wygłupiają.
    Modele odpowiednio dobrani i ubrani do tej męskiej sesji. Ale ta pilotka wymiata.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia jak zwykle zachwycające :) Z chłopcami najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Nie sądziłam, że chłopcy przyćmią Miśka ;) Dziękuję!

      Usuń
  23. Ach co za piękny miś. Detale mnie powaliły :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, miś prawdziwie odlotowy a te bose stópeczki modeli mnie zupełnie powaliły. Cudne chłopaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Stopki moich dzieci we mnie wyzwalają chęć ciągłego ich całowania i podgryzania :D Dziękuję :)

      Usuń
  25. Słodki misiek :) Cudownie zaprezentowany :) Masz fajnych chłopaków :) Ja już dawno wiem, że kurze nie są ważne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ja sobie powtarzam to często, że porządek do hmm...rzecz nieważna, szczególnie jak się ma dzieci :) I dochodzę do wniosku, że jestem już coraz lepsza w ignorowaniu bałaganu :D

      Usuń
  26. No jakie świetne dzieciaki. Miś super ale w dłoniach chłopców najfajniej wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Que bonito!! me encanta el diseño. Preciosas fotografías con los niños, besos

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzór jest piękny, haft (jak zawsze) perfekcyjny, zdjęcia świetne, a Twoi Chłopcy po prostu przeuroczy :) No do schrupania po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Też bym ich zjadła nie raz ;p

      Usuń
  29. Misiek cudny!
    Piękna sesja i piękne chłopaki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ przystojniacy! Retro chłopaki ❤ fantastyczna sesja! Każdy szczegół wprawia mnie w zachwyt... a haft po prostu boski - świetna ramka! Ach... ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Asiu :)
      Ramka miała być surowa, i z tego co pamiętam masz podobną, która mnie zauroczyła :)

      Usuń
  31. Agnieszko, niezłą konkurencję robią Twoje Chłopaki haftom - normalnie nie mogę się zdecydować... no dobra, kupuję wszystko ;-)
    Haft boski, świetnie oprawiony i obfocony, a Chłopaki do schrupania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Iwonka :)
      I tak właśnie sobie myślę, że chyba nie powinnam wynajmować tych małych modeli do sesji haftów, bo zwyczajnie kradną szoł :D

      Usuń
  32. Ależ przystojniaki z tych Twoich Chłopaków :) Cudne to ostatnie zdjęcie z nimi! W ramkę jak nic bym dała i w centralnym miejscu w domu zawiesiła!
    Misiak uroczy i zapewne fajnie wygląda w pokoju chłopców.
    Ps. Moje dzieciaki mają takie same mapy - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, i ja to zdjęcie dam w ramę jak nic :) Jak będę wychodzić z siebie i stawać obok kiedy będą zbójować, to zdjęcie to będzie moim uspokajaczem ;)
      Mapy sa extra, jak większość pozycji z wydawnictwa Dwie Siostry :) mam jeszcze Animalium, Botanicę i inne :)

      Usuń
  33. Sam haft jest świetny. To futerko aż się mieni. Detale to prawdziwe mistrzostwo - te sznurowadła jak prawdziwe! O sesji wiele już dziewczyny napisały, jest idealna. Skąd taką pożółkłą nowojorską gazetę miałaś to chyba tylko te elfy Twoje wiedzą 😜
    A chłopaki mają takie niewinne minki... Prawdziwe słodziaki. Choć Piotruś to już taki "dorosły" się zrobił.
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że o tym samym sobie myślałam oglądając te zdjęcia, że Piterek niebawem przestanie być słodziakiem i stanie się prawie dorosły ;)Czas leci...
      Wzór ciekawie opracowany, ale oryginalna ilustracja miśka jest boska :)
      A gazetka...jeśli masz ochotę szepnę słówko elfom to zdradzą Ci skąd ten New York Times ;)

      Usuń
  34. Fantastyczne zdjęcia, jak zwykle zresztą. Nonszalancki misiek z łapkami w kieszeniach wymiata. No a modele z gołymi syrkami do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smrodki to bym zjadała codziennie :) Takie kochane :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  35. Fantastyczna sesja zdjęciowa, masz bardzo fotogenicznych chłopców :D Misiek wyszedł fantastycznie, bardzo uroczy haft.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie trzy miśki do schrupania. Lovciam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastycznych masz modeli 😀 sam miś też cudowny

    OdpowiedzUsuń
  38. Misiek super słodki. Rewelka . Ale i synowie to morowe chłopaki.Nic dziwnego , że zrobiłaś tyle fotek przecież to super modele.

    OdpowiedzUsuń
  39. Takim modelom to można i 200 zdjęć :) Misiek jest rewelacyjny! Oczu oderwać nie można od tych kolorów! A, no i wielką sztuką jest to, że udało Ci się uchwycić obydwu w(czaderskich!) czapach :)) u mnie rzecz nie do zrobienia :P cudne łobuzy :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Agnieszko, życzę Ci najwspanialszych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę Ci zdrowych, radosnych i pełnych ciepła Świąt,
    spędzonych w rodzinnym gronie.
    Zarówno zdjęcia, jak i sam haft są fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. W tych wyjątkowych dniach ...życzę Ci z głębi serca miękkich płatków śniegu za oknem,
    ciepłych bamboszy przy pachnącej choince i sypiącym iskrami kominku
    a także wymarzonych prezentów i spokoju w sercu!
    Szczęśliwych , rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  43. Haft misio jest boski ale Twoi synkowie to chyba nie jednej
    ciotce a potem dziewczynom skradną serca - no po prostu
    tylko zakochiwać się . Buziaki dla nich i dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ach te porcięta....)) Miś fantastyczny, ale wiesz co Twoje chłopaki FANTASTYCZNIEJSZE!!!
    Jakbyś chciała się pozbyć tych dwóch cudnych ancymonków, to ja z otwartymi rękami przygarnę. Biorę w ciemno. Na godzinkę, może dwie :)) Boskie te Twoje chłopy!!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieskromna w tym przypadku muszę być- bo oni są naprawdę do zeżarcia :) Piotruś Cię zagada, a Tomcia będziesz miała ochotę zjeść :)
      Oddam, ale na godzinkę albo dwie ;)

      Usuń
  45. CCC czyli cudni chłopcy, cudny michol i cudne zdjecia :) ach!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...