Miś Pilot # 1

13:56 Jarzębinowa 48 Komentarzy

To była krótka piłka. Najpierw zobaczyłam ilustrację tego Miśka. Potem znalazłam osobę, która zaczęła projektować wzór. Zapisałam się oczywiście od razu na przedsprzedaż i po kilku dniach już miałam schemat wydrukowany :)
Nie miałam dylematów. Zostawiłam wszystkie zaległości, nad którymi mozolnie pracowałam. Po prostu musiałam go wyszyć :)
 W obrazku tym zauroczyło mnie wszystko. Przede wszystkim sam Miś, jego czapka, samolot pod pachą (jeszcze go nie widać) cały strój no i kolory!  Są obłędnie pastelowe, stonowane i idealnie ze sobą współgrają. Haft oczywiście powstaje z zamysłem powieszenia go w pokoju moich Chłopców :)
 A Wam jak się podoba Retro Miś Pilot ? :)

Uściski! 

Powiązane:

48 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że to taka miłość od pierwszego wejrzenia! Cudowny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię bo na prawdę można się w nim zakochać od pierwszego wejrzenia :) będzie super dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie....miłość od pierwszego wejrzenia szczególnie gdy dotyczy wzorów xxx 😉 Misio jest absolutnie uroczy, ciekawa jestem efektu końcowego. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie genialny wzór! Zazdroszczę Ci go...
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający jegomość! Cały do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny misiek! Jestem zachwycona Twoimi idealnymi krzyżykami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super misiek :) w sam raz do "chłopackiego" pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, skąd Ty bierzesz takie czaderskie wzory?? :D
    Niesamowity przystojniak z Pana Miśka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w zupełności! Ten miś ma w sobie to coś - super kolory, super wzór, przyciąga spojrzenia, pięknie go wyhaftowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem - miłość od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, to jest mężczyzna, w którym można się zakochać! Obłędny haft!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ uroczy! Dołączam do grona zachwytów, bo jest nad czym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz niesamowitą nosić wyszukiwania takich perełek Agus, coś niemożliwego. Miś jest obledny!!!! buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny, będzie się cudnie prezentował, czekam na końcowy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tylko:Ty masz oko!:)
    Powodzenia w dalszym xxxx :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy pilot. Z takim mogłabym oblecieć cały Świat dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny:)sama bym go wyszyła:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy, masz dobre oko do takich nowinek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie jest uroczy :) Ach te Twoje krzyżyki! Wszystkie takie same, idealne!

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodziak :) Ty to masz oko do takich perełek, Jarzębinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwyca, nawet taki w fazie powstawania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sam w sobie jest świetny. Takie nienachalne kolory, ta sympatyczna mordka. Zastanawiam się też na czym haftujesz, bo jak zwykle dobrałaś kolor tła rewelacyjnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny :) Słodka mordka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny! :) Misio jak z dawnych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny Misio, cudnie stawiasz krzyżyki, końcowy efekt zapowiada się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle petarda :D fantastyczny wzór! Szalenie podoba mi się ten miś-pilot :) ta poza, kolory i styl... super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko mi się w nim podoba i ta mordka i te kolory i to, że jest retro. Wcale, ale to wcale nie dziwię Ci się, że takcie zauroczył. Ja te jestem nim oczarowana 8)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny miś, no i ta buźka, wygląda wspaniale i aż żałuję, że haft to nie moja rzecz :D Wcale się nie dziwię, że wszystko inne poszło w odstawkę. :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję Dziewczęta! :) Ten Pan Misio jeszcze portasów nie ma i butów :) A to one przede wszystkim oczarowały mnie najbardziej. Myślę, że i Wam całość przypadnie do gustu :D Skradnie misiek serc kilka:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny wybór wzoru . Dla faceta w każdym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna ilustracja i przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda bardzo sympatycznie, czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem, jak Ty to robisz, ale ja oglądam ten sam Instagram i kurza twarz gdzieś mi umykają te cudowne wzory! Masz dar Kobieto do wynajdowania takich cudeniek.
    Jestem Boski :)) A te porcięta :)))) Będzie wypas :)))
    I do tego Linda i te krzyżyki jak żołnierzyki! Mają racje Rosjanki, pisząc, że na Lindzie da się zaszaleć. Ja kupiłam sobie ostatnio Murano do wyszycia bombki z Mery. Chwaliłaś, że jest super, więc jakby co będzie na Ciebie :)
    Boski jestem :))
    Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...