Mad Blue Bird #2 KONIEC

21:02 Jarzębinowa 105 Komentarzy

Zwalniam pomalutku z haftami :) Staram się nie grzebać w sieci, nie wyszukiwać...marnie to wychodzi, bo już kolejne wzory na tapecie absolutnych do zrobienia mam ;) Ale póki co kończę co pozaczynane. 
Od kilku tygodni czekałam na łaskawą do zdjęć pogodę. Choć odrobinę słońca...U mnie go brak. Dla ptaszora wymarzyłam sobie zupełnie inną scenerię- miał wisieć na ośnieżonej gałęzi. Ale wtedy kiedy u nas był śnieg, ptaszor był nie gotowy, albo ja zasmarkana. No więc dzisiaj uzbrojona w kalosze i pelerynę, na przekór obrzydliwej pogodzie starałam się ptaszkowi zrobić kilka zdjęć.








I zdjęcia w wersji wiosennej:




Haft umocowałam na surowym, brzozowym plastrze drewna o średnicy około 30 cm a łączenie ukryłam jutowym sznurem.

Dane techniczne:
-len Belfast 32 ct, kolor vintage marmurkowy
-mulina DMC wg legendy - 20 kolorów + Kid Mohair "Wisper" kolor biały
-haft i kontury dwoma i jednym pasmem muliny
-wymiary haftu- 19 x 18 cm, wraz z oprawą -średnica 30 cm
-wzór opracowany przez firmę Bucilla, na podstawie fotografii Michaela L.Smitha

***

Bardzo gorąco dziękuję za cudowne słowa pod tulipankiem! Niedawno postawiłam ostatni krzyżyk :) Trzeba go jeszcze oprawić i zrobić mu zdjęcie. Mam nadzieję, że mój coraz okrąglejszy brzucho i ledwo trzymający pion kręgosłup dadzą radę przed godziną "0";)

Uściski! 

Powiązane:

105 komentarzy:

  1. Cudny haft wyszedł, ale też nie mogę się napatrzyć na oprawę - fajny pomysł :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór,super komponuje się w tym plastrze drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszek, szczegolnie w wiosennej odslonie, swietnie wyszedl. Oprawa bardzo pomyslowa ;)
    Odpoczywaj Jarzebnko kiedy tylko sie da ;) Zdrowka i sily :) Informuj na biezaco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się odzywać Anula :) Jeszcze troszkę :) Ale bliżej niż dalej zdecydowanie :D Dziękuję!

      Usuń
  4. Łał, cudowny efekt. Rewelacyjnie oprawiłaś tego ptaszora. Skąd ten pomysł?
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, z mojej łepetynki- przyznaję. Haftując ptaszora widziałam go wprawdzie w śniegu, ale wiszącego na gałęzi na plasterku drewna :)

      Usuń
  5. Wzór i oprawa cudne :) Nigdy bym nie wpadła na taką wspaniałą oprawę :) Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem i haftu i oprawy :) szczęka opadła powoli zbieram :) piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny haft, ale to oprawa zachwycila mnie najbardziej! Genialny pomysl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Myślę, że rzeczywiście temu wzorkowi dobrze zrobiła taka sceneria ;)

      Usuń
  8. Takie cuda tylko u Ciebie :) Rewelacyjny haft w równie rewelacyjnej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, ta surowa oprawa jeszcze dodaje mu wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, jest jeszcze bardziej nabzdyczony :)

      Usuń
  10. Super hafcik, świetna "ramka".

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ptasior, taki "angry bird" i bardzo pomysłowa aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam haft jest śliczny, ale z tą oprawą - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprawa mnie zaskoczyła totalnie!!! Ale i sam haft wspaniały :) Ty to potrafisz wprawić w podziw swoimi koncepcjami :)))
    Czy jeśli napiszę: dasz radę, to będzie niestosowne? ;) No dobra: na pewno się uda. O, kurcze, też nie zabrzmiało najlepiej ;) To może tak: sukces murowany :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula :) Dziękuję! Mam nadzieję, że dam, muszę ;)

      Usuń
  14. Jakie piękności!!!!!!!Uwielbiam motyty z ptaszkami, zbieram je już od jakiegos czasu i takich ptaków u mnie pełno :) Dlatego tym bardzie Zauroczylam się Twoim hafcikiem. Jest idealny po prostu, zazdroszczę uiejętności Kochana. Istne arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft i oprawa zapierają dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oprawa jest cudowna!!! Inspirujace! Podoba mi sie bardzo, za bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudo! Też mam kilka haftów do ukończenia przed godziną "zero" :). Trzymaj się Mamuśka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to i Tobie powodzenia życzę Kasiu z całego serca życzę! :)

      Usuń
  18. Cudna ptaszyna!
    A oprawa - niezmiennie u Ciebie - niesamowita :-)
    Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow:-) ale świetny ten ptaszek, a jego oprawa i sesja to już mistrzostwo:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity, bardzo fajny pomysł z oprawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ptaszor kapitalny. I świetny pomysł z oprawą. Nietypowo i pięknie.
    Życzę dobrego kręgosłupa i w ogóle !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki dzięki! zwłaszcza za ten kręgosłup! :) Bo jak kaczka już łażę :)

      Usuń
  22. Czysty artyzm! Nie dość, że haft piękny, to jeszcze oryginalna oprawa i te zdjęcia... Piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskam Cię za te piękne słowa Promyku!:)

      Usuń
  23. Fajna oprawa lubię takie ciekawe zastosowania rzeczy które są koło nas i wydawałoby się, że są bezużyteczne :) hafcik tez uroczy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wzór śliczny ale najbardziej podoba mi się właśnie pomysł z tym plastrem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że drewno nadało ptaszorowi brakującego wyrazu ;)

      Usuń
  25. Sceneria dla ptaszka wymarzona, super wygląda na pniaczku w sąsiedztwie pniaczków, dobrze wymyślone. Prace w plenerze nabierają życia.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, robótka w plenerze zyskuje baaardzo na urodzie :) Dziękuję i równiez pozdrawiam!

      Usuń
  26. Ja bym w życiu nie wpadła na taki sposób oprawy! no po prostu czapki z głów! :) pięknie to sobie wymyśliłaś, haft wygląda przepięknie, tak naturalnie...no po prostu patrze na zdjęcia i się zachwycam ☺
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuję! :) No roi się w mojej głowie trochę takich pomysłów :)

      Usuń
  27. Przepiękny haft i zachwycająca oprawa! Miałaś świetny pomysł... :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aguś, no czapki z głów :) Sesja wyszła cudownie a pomysł na oprawę rewelacja. Też mam taki jeden ciekawy przedmiot, w który chcę oprawić haft z serii elfich, ale wzór jeszcze nie opracowany hi, hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dzięki! No wiesz, robótka "Twojego życia" co raz bardziej wymagająca jest zdaje się, więc w pełni Cię rozumiem :) Już niedługo i ja bloga wraz z robótkami odwieszę na kołek...do odwołania! :)

      Usuń
  29. Cóż ja Ci tu mogę napisać innego jak to że ptaszor jest mega cudny:)))Jak mina!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabzdyczona i jednocześnie urocza! :)

      Usuń
  30. Hafcik piękny i oprawa bardzo pomysłowa. Taki naturalny projekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała i niebanalna oprawa! Śliczny ptasiorek.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ptaszor zachwyca, oprawa zachwyca, sesja zdjęciowa zachwyca, Aguś, jesteś mistrzynią!
    Pozdrawiam, wierna uczennica, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorka, nie mów nawet...bo aż mi głupio!

      Usuń
  33. Piękny haft i super pomysł na oprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękny haft i ta oprawa

    OdpowiedzUsuń
  35. Podpisuję się pod tymi wszystkimi komentarzami. Jestem pod wrażeniem wszystkich Twoich haftów:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja rumienię, kraśnieję i Bóg wie co jeszcze! :) Dziękuję!

      Usuń
  36. Cudeńko :).
    Śliczny ptaszek i jak pomysłowo go "ubrałaś".

    Zrobiłaś mu świetną sesję fotograficzną :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczny ptaszorek, a oprawa bajeczna! masz świetne pomysły!
    Zdjęcia wspaniałe jak zwykle!
    Trzymaj się prosto Aguś i pokazuj tulipany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi! te życzenia trzymania się prosto- strzał w dychę !:) Chodzę jak kaczka :D Mimo małego brzuszka :)

      Usuń
  38. Hej Aguś! dopiero co w sobotę dojrzałam tego ptaszka na pintereście a Ty go już masz?? Jak Ty to robisz Kochana ?! :)))
    jest cudny - pięknie się prezentuje na tej deseczce :) dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu, ten ptaszek prosił się o dokończenie już od dawna! :)

      Usuń
  39. Mnie się bardziej nadmorsko kojarzy, ale sesja ze śniegiem też byłaby piękna! Taki jedyny kolorowy obiekt w kadrze :) Wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że morze to dla mnie oddalony o 800 km rarytasik nie pomyślałam o sesji nadmorskiej....A byłaby cudna. Ale nie mogę się nakręcać, bo skąd ja tu morze wezmę ?:)

      Usuń
  40. Haft wyszedł przepięknie i jaka fantastyczna oprawa, gratuluje pomysłowości!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjna oprawa, idealnie pasuje do tego pięknego haftu :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko dograne - jak to u Ciebie - idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny haft!
    I jaka oryginalna oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  44. ojej jaki piękny w oryginalnej oprawie, bardzo mi się takie wykończenie podoba. A ptaszor taki nastroszony bo mu zimno, wcale się nie dąsa prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to wszystko z zimna ;)
      Serdecznie dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  45. Niezwykle urocza ta ptaszynka. Haft świetnie wygląda na tym pieńku, a zdjęcia Aguś jak zwykle uczta dla oczu!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! Ptaszor piękny - to już wiesz. Oprawa - kreatywna, inna, cudowna! Niesamowity pomysł! No pełna podziwu jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniały, przepiekny i cudowny !!!
    A te fotki....szczęka mi opadła:)
    Zdradź Kochana, jakim sprzętem robisz tak piękne zdjęcia?
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Kasiu, ja posiadam lustrzankę Nikona D700. Podobne zdjęcia zrobisz również najzwyklejszą lustrzanką, wszystko kwestią obiektywu :) W razie czego pytaj.

      Usuń
  48. Przepiękny haft! Taka oprawa to przewspaniały pomysł - wygląda bajecznie :D Zdjęcia robisz powalające, jestem właśnie w trakcie Twojego kursiku i jestem zachwycona :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...