Spring Witch # KONIEC

13:06 Jarzębinowa 67 Komentarzy

Bardzo się cieszę, że szop wywołał takie poruszenie :D Sądząc po ilości zapytań o wzór, nie tylko mnie urzekł bystrym spojrzeniem ;)
Mimo, iż przebiśniegi już się pojawiły to ja każdą wolną minutkę spędzam na stawianiu krzyżyków, licząc cichutko, że jednak posadzę gościa w kwitnącym kwieciu :)
Niewiele jednak tych minutek. Szop jest tłuściutki i ma bardzo zdrowe, lśniące futerko. A skoro lśniące to i ilość kolorów musi być konkretna. Także ten... ;)

A dzisiaj obiecane zdjęcia Wiosennej Wiedźmy. Koleżanki tej <-- klik panienki. Fotografowała się w tej samej scenerii co szop :)

Zapraszam:



Ta wersja jest zdecydowanie bez ozdobników, pewnie dlatego, że jest pierwszą z 4 wiedźmowych pór roku. Bacstitchy jej za to nie brakowało.. :) Szafirki to kolorowy zawrót głowy.



Tak jak pisałam pokazując Wiedźmę Jesienną, ta Dziewczyna dostała tę samą oprawę. Odnaleziona w piwnicy teściów stara, poobrazowa rama, którą mąż odnowił a ja pomalowałam. Uważam, że z tym haftem prezentuje się również przyzwoicie.





Dane techniczne:
wymiary: 19 cm x 28 cm
płótno: Belfast 32 ct, kolor naturalny jasny
nici DMC 34 kolorów, 3 mieszane
krzyżyki dwoma nitkami, kontury jedną i dwoma
projektantka wzoru: Katarina Gafenko
na podstawie ilustracji Julii Seliny

To tyle póki co w temacie sezonowych Wiedźm :) Zimowa czeka na dokończenie. Ale to pewnie w kolejnym sezonie.
Dziękuję, że zaglądacie.

Ściskam!


Powiązane:

67 komentarzy:

  1. O matko i córko! Jaka ona piękna, a w tej scenerii to po prostu bajka!
    Rama pasuje idealnie...taka mroczna, idealna do profesji "panienki" ;)
    Trzymam kciuki za szopa...co by szafirki zbytnio się nie spieszyły :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh tak, mam nadzieję, że jednak przynajmniej w "moim" zmrożonym lesie pojawią się ciut później :D
      Dziękuję Ania!

      Usuń
  2. Cudna, cudna, cudna!!! Pieknie ja wyhaftowalas, dopracowana w kazdym szczegole i jak zwykle wspaniale sfotografowana praca:) Dziekuje, ze do mnie napisalas, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do doskonałości moim krzyżykom sporo brakuje... :)
      Dziękuję serdecznie za piękne słowa! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jest przepiękna! Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:) Cierpliwość przy niej to pikuś w porównaniu z moimi dziećmi :D (Oczywiście żartuje:) Są przekochani :))

      Usuń
  4. Jestem zauroczona!!! Nie widziałam wcześniej tego haftu, i mówisz że są cztery?
    No chyba się teraz rozchoruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) No tak! Są 4 narysowane, a 3 zaprojektowane na haft :) Zdążyłaś już zaglądnąć do poprzednich tutaj :) W razie czego polecam!
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. Jest piękna ta ramka, a haft w środku szczególnie, lubię patrzeć na takie drobne hafciki, gdzie jest mnóstwo szczegółów.
    Zdjęcia są fantastyczne! Szafirki, to jedne z moich ulubionych kwiatów wiosennych, w ogrodzie posadziłam ich całe mnóstwo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też uwielbiam szafirki. I to najbardziej na świecie :) Marzyłam o tym, aby pokazać ten haft właśnie w ich otoczeniu :)
      Dziękuję za odwiedziny i piękne słowa! Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Przyzwoicie się prezentuje? jest przecudownie! Wielkie wow i wielkie brawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest niesamowita jak jej siostra. Cudnie oprawiona i sliczna sesja zdjeciowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odlot, Agnieszko!!!
    Wiedźma jest boska, ale Twoja prezentacja i oprawa dodały jej jeszcze większego smaczku :-)
    Niecierpliwie czekam na szopa...
    Uściski przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! Staram się z tym szopem w miarę możliwości.... Trzymaj kciuki :)
      Dziękuję!

      Usuń
  9. Śliczny haft i jak zawsze zachwycająca sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za precyzja!! Aż trudno uwierzyć, że to haft - no bo niby jak to zrobić..... obrazek wygląda jak namalowany!! A zdjęcia? Pozostaje tylko westchnienie...... Hm..... piękne:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, Twój komentarz zawsze, ale to zawsze mnie uskrzydli :) Dziękuję...

      Usuń
  11. Wspaniała praca, zdjęcia Twoje zawsze mnie zachwycają. Masz talent do wybierania unikalnych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna wiedźma a szafirki przepiękne! Jest u Ciebie co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boziu! Jakie cudo! A te Twoje zdjęcia, to jakaś magia! Masz kolejną fankę na swoim koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo sympatyczna wiedźma, świetnie wygląda w tej ramce:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafirki, błękity - czysta poezja!
    Czarodziejko Ty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło się patrzy na taaki haft w ramie i taaakim otoczeniu. Wszystko zgrane i dopasowane do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cud, miód i orzeszki :) U mnie zimowa też na następny sezon przechodzi, bo nawet nie zdążyłam skompletować mulin... A już choruje na wiosenną, jesienną i letnią :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna, wspaniała, niesamowita, radosna, piękna....
    Po prosty same ochy i achy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam piękniejszych haftów od Twoich! Jestem pod ogromnym wrażeniem mistrzowskiej techniki. Dodatkowo swoje prace tak pięknie pokazujesz na zdjęciach.
    Tylko wzdychać z zachwytu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny jest ten haft! Bardzo mi się podoba :) a sceneria i zdjęcia mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  21. o jaka cudna!i w moich ulubionych szafirkach:)))dałaś czadu maleńka!!!!jestem absolutnie zachwycona:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft:) Rama z odzysku super (brawa dla męża i Ciebie!)! Cudowne fotografie:) Szafirki wyglądają jakby wyszły z haftu! No, jaj zawsze u Ciebie wszystko takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowicie piękny haft! Szafirki uwielbiam, a tu są takie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie wyglada i jaka piekna seria! Szafirki uwielbiam. Brawo ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. wróżka jest obłędna! niesamowity ten haft; rama świetnie pasuje! a skąd u Ciebie już szafirki?? uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja! Mega mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Błękity <3 ona jest cudna :D po prostu majstersztyk :D A jej koleżanki tak samo urodne :) Jarzębinowa gdzie ty takie świetne wzorki znajdujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny jest ten haft. Bardzo piękny wzór. W ogóle cała seria niezmiernie jest urokliwa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, widziałam na Instagramie Twoje prace i jak zawsze szczęka mi opada na ich widok. Jesteś niesamowicie utalentowana. Brak mi słów z achwytu! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny haft w pięknej oprawie Aguś! Cudownie podane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny haft, bardzo ładnie prezentuje się w tej ramie :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiedzma genialna!:) a zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna praca!.. i ta rama...uwielbiam takie oprawy...od razu jest klimacik! Super! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniała Wiosna :D z każdym dniem coraz bliżej... pozostaje tylko cierpliwie czekać, z filiżanką aromatycznej kawy... jak wróżka ;)
    ach, i ten kruk na ramieniu! wspaniałe towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny haft jak wszystkie Twoje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny haft! Wspaniale wygląda w tej ramce :) I jak zawsze przewspaniałe zdjęcia, ten klimat i całe otoczenie haftu :) Cudo!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo pracochłonny haft, wart spędzonego nad nim czasu :) ...i ta "otoczka" do zdjęcia - jak dla mnie całość rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczny haft! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna Wiedźma w pięknej ramie! Fantastyczne zdjęcia, a te żywe szafirki rozanieliły mnie i dodały otuchy w oczekiwaniu na wiosnę, bo już ogromnie za nią tęsknię!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jedno słowo, a oddaje wszystko: zachwycająca!:) Mam nadzieję, że letnia też powstanie i zobaczymy kiedyś galerię wszystkich czterech wróżek roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pod ogromnym wrażeniem precyzji wykonania, tematyki i tego uporu w wyszywaniu tylu backstitchy. Jest piękna i warta każdej chwili, ale jest też niezłym wyzwaniem na wytrzymałość :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny haft, piękna oprawa, piękna prezentacja. No po prostu miód! :)
    A na tłuściutki lśniący brzuszek szopka czekam z niecierpliwością ;D ah

    OdpowiedzUsuń
  43. Co tu dużo mówić, wiedźma jest po prostu obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Haft przepiękny, z szafirkami przyprawia o zawrót głowy. Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie no Aguś wprawiasz mnie w kompleksy!
    U mnie taki zastój :(
    Wiedźma jest REWELACYJNA!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciao, sono rimasta incantata dai tuoi ricami, ti faccio i miei complimenti!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Efekt taki, że trudno o nim w jakichkolwiek słowach! Dech wstrzymałam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...