Szop w przebiśniegach :)

17:01 Jarzębinowa 66 Komentarzy

Dziewczęta, z całego serca raz jeszcze dziękuję za udział w zabawie, dziękuję za cieplutkie słowa dotyczące moich zbójów dwóch :) Nieskromnie i subiektywnie rzeknę, że rzeczywiście są do zjedzenia, nie tylko jak śpią ;)

Pozostając w temacie wiosny, która tuż tuż chciałabym dzisiaj pokazać postęp pracy nad szopem siedzącym w przebiśniegach :) 
Wzór stworzyła Ekatarina Chaykovskaya. Powstał on na podstawie ilustracji Julli Seliny. Autorki rysunków Wiedźm i zwierzątek w sweterkach. Muszę przyznać, że wzory tej projektantki wzorów są zdecydowanie dokładniejsze niż te od Kateriny Gafenko (której niezmienną fanką nadal jestem) :)
Ale przez to, że wzory są dokładnym odzwierciedleniem ilustracji, są też wyjątkowo pracochłonne. Ilość kolorów, łączeń i konturów jest szalona :) Ale jak zwykle w takim przypadku efekty są super. 


Szop dzięki konturom od razu dostał mordkę i jest bardzo pocieszny i przystojny :)



Bardzo chciałabym go skończyć tej wiosny, ale to czas i moje chłopaki pokażą :)

P.S. W tle "Konik Garbusek", wydanie z 1956 roku :)



Edit: Szop ma wyglądać tak:


Uściski! :)

Powiązane:

66 komentarzy:

  1. Piekny ten szop sie wylania, musze zapoznac sie blizej z ta projektantka, bo piekne ma wzory:) Pozdrawiam cieplutko i zycze jak najwiecej czasu na haftowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W razie czego podam w wiadomości prywatnej namiary na dziewczynę :)

      Usuń
    2. Byloby fajnie, podaje e-mail KamillaM@comcast.net Dziekuje:)

      Usuń
  2. kolejny cudowny wzorek...
    a gdzie je można znaleźć albo nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Aga, odezwę się na fb do Ciebie w tej sprawie :)

      Usuń
  3. Szopek jest słodki, do zagłaskania :)
    ps. Konika Garbuska czytałam (choć zapewne trochę nowsze wydanie niż Twoje, bo z kolorowymi obrazkami) gdy miałam 12 lat - może byłam trochę za duża, ale byłam na dość długich wakacjach zagranicą i to była jedyna książka po polsku. Podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiadam akurat to wydanie dzięki mojej Teściowej, która jest bibliofilem :) Zresztą mnie i mojego męża czeka chyba to samo, bo zaczyna nam brakować miejsca na półkach :)

      Usuń
  4. Piękny jest ten zwierzaczek :)
    A co to za materiał, na którym wyszywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To Belfast 32 ct :) Perłowoszary kolor :)

      Usuń
  5. Już mi się podoba!
    Stare książki mają niepowtarzalny urok.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesympatyczna morduchna :))
    Z niecierpliwością czekam na całość
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się cudnie :) Trzymam kciuki, żeby się udało!
    Twoja Jarzębianka też mi się bardzo podoba, ale nie wiedziałam nigdzie wzoru do kupienia. Przyznaję, że też jakoś specjalnie nie szukałam, ale nie rzucił mi się nigdy w oczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie :)
      Wzoru do kupienia wróżki jarzębinowej również nie widziałam, ale jest w sieci doskonały wzór. W ostatniej notce nt jarzębinowej podałam link w razie czego :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) kto wie ;)

      Usuń
  8. Mordka do zakochania! Kolejne cudo wyrasta Ci pod igłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szopy widywalam na zywo w Michigan, sympatyczne zwierzaki. Gdzies tez mam zestaw nmi na jednego malego. Ale podoba mi sie twoj magnesik na igle😆

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale całuśna mordka ;) Aguś masz oko do niesamowitych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany ale słodki :)Fantastyczny kolor Belfastu ,całość niesamowicie zgrana.
    Dzięki za miłe słowa w komentarzu.
    Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne i realistyczne. Gdzie kupić wzór? dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny haft:-)) A Twoimi zdjęciami niezmiennie się zachwycam, są mistrzowskie w każdym szczególe:-)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny! :-D Uwielbiam Twoje hafty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale sympatyczna mordka się wyłoniła! Wzoru nie kojarzę, ale z pewnością musi to być piękny hafcik, skoro tak fajnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny!!:) i ma taki kochany wuraz mordki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie pięknie wyłania się szop :

    OdpowiedzUsuń
  18. Szop juz teraz wygląda bardzo ciekawie! :)
    brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki fajny szop! od razu skojarzył mi się z tym z bajki "Pocahontas" :-) sympatyczny zwierz się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje hafty zawsze zachwycają i nie ma co tutaj więcej mówić. Kolejn piękny haft Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudaśny szopek się wyłania!
    Masz Agnieszko oko do wyszukiwania wzorków :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szopek z konturami wygląda jak żywy, widać że jest pracochłonny, ale dzięki temu odzwierciedla rzeczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnej urody jest ten szop! Faktycznie wzory tej projektantki przyciągają uwagę...fajna jest też sowa i myszka :)
    Trzymam kciuki za ukończenie szopa też wiosny...oby przebiśniegi nie spieszyły się z wyjściem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowy chyba jeszcze nie ma. Pierwsze powstały, wiewióra, królik i mysza :) Dość długo męczyłam dziewczynę, żeby zrobiła szopa no i w końcu jest- mój numer jeden :)
      Dzięki Aniu!

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się atmosfera tych zdjęć. Taka trochę mroczna, ale jednak bardzo optymistyczna. A już grudki ziemi to prawdziwa wisienka na torcie. Widać, że zima odpuszcza i ziemia jest gotowa na wiosnę :)
    Wybrałaś chyba najfajniejszy wzór na przywołanie wiosny. Szop stoi w przebiśniegach tak? Podziwiam Cię za tą cierpliwość do dość skomplikowanych wzorów :) Zupełnie obce natomiast mi jest nazwisko autorki wzoru. Można znaleźć gdzieś jej stronkę? Ciekawa jestem bardzo jakie jeszcze prace tworzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, szop z całym swoim tłuścitkim ciałkiem siedzi w przebiśniegach :) Następnym razem pokażę jak wygląda całość :)
      Bardzo Ci dziękuję za piękne słowa! :*

      Usuń
  25. Zawsze zaskakujesz pomysłowymi aranżacjami! Napsocił ten szop strasznie ale takiej sympatycznej mordce wszystko się wybacza ;)
    Cudne zdjęcia... I te wspaniałe głębokie cienie - jestem nimi zachwycona pięknie malują zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!
      Psota rzeczywiście z tego szopa :) Cienie rzeczywiście- dodają uroku. Uwielbiam robić zdjęcia na tym moim dębowym stole :D

      Usuń
  26. To prawda. Bardzo przystojny! Ciesze się, ze mogę u ciebie oglądać takie zachwycające hafty.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna kolorystyka, szop juz teraz wyglada bosko!

    OdpowiedzUsuń
  28. U Ciebie jak zawsze perfekcyjne wykonanie i przemyślane zdjęcia . Ten hafcik bardzo mi się podoba .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze te zdjecia są przemyślane :) Czasami idę na żywioł jak w tym przypadku ;)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  29. U Ciebie jak zwykle piękne zdjęcia. Jak będziesz miała chwilkę to proszę zajrzyj do mnie i powiedź, czy dzięki Twoim wskazówkom, robię choć tyci postępy ;)
    A szop przystojny że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, zaglądam do Ciebie nawet częściej niż się spodziewasz ;)

      Usuń
  30. Przesympatyczna mordka się wyłania :) jak zawsze perfekcja bije po oczach ;)
    p.s.dzięki za komentarz, to miód na moje serce. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, fakt najzwyklejszy stwierdziłam :) Przyjemność dla oka, oglądać Twoje prace :)

      Usuń
  31. Ale szopek ma słodką mordkę :) Będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny i bardzo sympatyczny szop :) Widać, że jest to piękny wzór, bardzo podziwiam za precyzję :D Zdjęcia jak zawsze przepiękne, nic tylko się zachwycać :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. zapowiada się super:))pyszczek jest mega dokładny,to myślę że i reszta jest taka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale słodziak.Przypomina mojego psiaka, tylko ten mój bardziej uszaty, jak to Corgi ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Już pyszczycho ma cudowne a jak skonczysz to przystojniak bedzie z niego że hej! Aga jak najwięcej czasu na xxx Ci życzę;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ah Kochana! Szop będzie przepiękny! Uwielbia te Twoje hafty i sesje :) Wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi sie bardzo ten szop!! Cudowny haft!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały i bardzo, chciałbym kupić ten model proszę. e-mail: elizkezimunka@gmail.com. dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...