Wiewiórka # 2

21:11 Jarzębinowa 33 Komentarzy

No więc wprawdzie bez kreseczek, czyli backstitchy ale mordka z kawałkiem ciałka wiewiórki już jest. Docelowo Baśka ma siedzieć na gałęzi, wśród kwiatów (bądź liści- sama nie wiem- wstyd się przyznać).

 Przepięknie cieniowane futerko zwierzaka zachwyca mnie. Wydaje mi się, że po dodaniu backstitchy wiewióra będzie wyglądała jak żywa. Faktem jest, że ilość kolorów przyprawia o zawrót główy. Jest ich 54 plus 21 mieszanych, co daje łącznie 75 kolorów! Wow, nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy. 
A teraz z czystym sumieniem mogę wrócić do zimorodka, który swoimi kolorami w tę paskudną w moich okolicach pogodę trochę pokoloruje :)
Ah! Jeszcze gwoli wyjaśnienia, absolutnie nie miałam w planach usuwania bloga! Raczej bliżej mi było do zapuszczenia, zaniedbania go i pozostawienia  jako taki tajemniczy hafciarki ogród, do którego gdzieś tam w sieci jest furtka, ale nie każdy wie gdzie ;)
Jednak póki mam zamiar publikować na Instagramie bądź Facebooku, blog pozostanie zadbany ;)
Uściski!

Powiązane:

33 komentarze:

  1. Nawet bez kreseczek Baśka wygląda jak zjawiskowa modelka ;) Czysty zachwyt normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zgadzam się Baśka jest zjawiskowa, więc z niecierpliwością czekam na kolejne etapy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta wiewiórka:)))jaki ma bystry wzrok:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak prawdziwa, nawet bez backstitchy, ale 75 kolorów?! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie już wygląda ale ja czekam na backstitch mimo wszystko😉 Ilość kolorów imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wybrałaś cudny wzór! Jestem po prostu zachwycona, że można dzięki krzyżykom mieć w domu wiewiórkę jak żywą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca wiewióra! Już wygląda jak żywa! Rewelacyjny efekt daje te 75 kolorów...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutka wiewiórka, ukonczony projekt z pewnością bedzie piękny kiedy bohaterem głownym jest ruda baśka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna. Kolorów faktycznie dużo, ale efekt niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tutaj zaglądać. Wiewiórka jest przepiękna. Jestem ciekawa jej ciągu dalszego. Z pewnością będzie jeszcze piękniejsza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już widać że będzie to piękny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna , prawie jakby miała zaraz wyskoczyć z tego materiału ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda wspaniale Twoja wiewióreczka, kolorów ma sporo ale efekt jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny mały rudzielec. Wygląda jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Krásna ryšavá veverička :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycasz jak zawsze :-)
    Czekam na całość niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  17. no wiadomo - rude jest piękne!!! Uwielbiam!!
    pozdrawiam słonecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aguś wybacz, że mnie tak dawno u Ciebie nie było...sama nie wiem jak to się stało :(
    Cudny rudzielec powstaje. Super haft jak zwykle u Ciebie. Uściski posyłam i mam nadzieję że u Ciebie wszystko gra?

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście - jak żywa! Futerko cudne i te błyszczące oczka! Prześliczna! Liczba kolorów przyprawia o zawrót głowy, ale efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowita wiewióreczka-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. No i co mam napisać??
    Jak zwykle rozpływam się i delektuję widokiem :)
    Arcydzieło krzyżykiem malowane ,boska Baśka!
    Czekam na kolejną odsłonę :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna wiewiórka, wygląda jak żywa! Czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak żywa! Czekam na kolejną odsłonę :) Pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda pięknie. Hafcik idealny. Wiewiór wychodzi z obrazu.
    Pozdrawiam serdecznie.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiewiórka jak żywa! Piękny haft, czekam niecierpliwie na całość :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...