Wiewiórka

22:41 Jarzębinowa 32 Komentarzy

A dzisiaj zagadka- Królik to, czy wiewiórka ? :) Mąż  zobaczył i mowi, że z tej wiewiórki jakiś zająco-królik sie zrobił...no cóż...Panowie nie mają chyba tak bujnej wybraźni jak moja, bo ja już od noska widziałam na tym płótnie "Baśkę":)
Wzór taki jesienny zdecydowanie, ale zaczarowała mnie ta mordka. Pracy jeszcze dużo przede mną, bo obrazek całkiem spory, ilość kolorów do skromnych również nie należy. 
Wzór zaprojektowała Antonina Lebiedeva, a wyszywam na płótnie Murano.
Wyjątkowy czas nastał dla nas wszystkich. Ukłony kieruję do wszystkich tych, którzy ze względu na swoje zawody nie mogą #zostaćwdomu. Wielkie dzięki.
Trzymajcie się zdrowo!

Powiązane:

32 komentarze:

  1. Mmm... Przyjemnego haftowania :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to zwierzątko zdecydowanie wygląda jak wiewiórka :D Aga, u Ciebie jak zawsze można i trzeba się zachwycać haftem i oczywiście pięknymi zdjęciami :)
    Zdrówka dla Ciebie i Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wygląda przepięknie AgUla �� i dla mnie to zdecydowanie ruda, które rzecz jasna uwielbiam �� Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszy wskazują raczej na króliczka! 😉Ciekawa jestem całości

    Nie jestem lekarzem ani pelęgniarką ale pracuję w innym sektorze medycznym. No cóż...wybierając ten zawód nie zdawałam sobie do końca sprawy z czym przyjdzie mi się w życiu zmierzyć. W tym wyborze trwam ja i część moich koleżanek. Można zdezerterować, można podjąć walkę. Czy będzie wyrównana? To się okaże. Nasz szpital właśnie wyszedł na pierwszą linię frontu.
    W sercu czuję ogromną wdzięczność dla naszych lokalnych firm, z których otrzymaliśmy pieczywo i nabiał. Może dla niektórych to nic dla mnie to wzruszające, że ktoś wspiera i pamięta także o nas.
    Szacunek dla mojego Kochanego Męża, który zajmuje się dziewczynami, gotuje i sprząta. Ja tylko uzupełniam. Z pracy przychodzę wykończona i nie mam siły na większe prace w domu. Pomoc w nauce ograniczam tylko do muzyki, którą kocham równie mocno jak haft ❤
    Zdrowia również dla Ciebie i bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podľa očiek je to veverička :-) Teším sa na finále. Prajem pené vyšívanie!
    A-

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to wiewiórka! Zapowiada się cudo :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft śliczny, ale co do rodzaju zwierzęcia tez mam watpliwości :)Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór wybrałaś, Agnieszko!
    Czekam na kolejne odsłony...
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przejmuj się mężem. Od dawna wiadomo, że faceci inaczej widzą. A wiewóra zapowiada się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardz fajny i uroczy zwierzak się wyłania i te zdjęcia- uczta dla oczu!
    Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. no wiewiórka jak się patrzy :) przepiękna jest, wzór bardzo realistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda jak prawdziwa, super wyszło:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny futrzak, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z nosa wiewiórka z uszu króliczek:))))zobaczymy co będzie dalej:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie wiewiórka i to z takim efektem 3d w stylu WOW. Właściwie już wygląda z tego płótna zaciekawiona światem zewnętrznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uszy jak u królika, ale mordka należy do wiewiórki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hi hi prawdziwy wiewióro-królik :)
    Śliczna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hhmm? Ja chyba też widzę wiewiórkę:-) Ma śliczną mordkę, bardzo lubię te stworzonka i często je spotykam spacerując z psem:-) Cieplutko pozdrawiam i życzę zdrowia dla całej Twojej rodzinki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. no pewnie że wiewióra,bedzie piękna

    OdpowiedzUsuń
  20. cudeńko :) podziwiam nie tylko wzór, ale i wykonanie i cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm... Ale uszy chyba nie pozostawiają wątpliwości.;) W każdym razie piękny wzór się wyłania, a mordka faktycznie urzekająca.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miniaturki wyglądało mi to na wielkanocnego zajączka czy króliczka, bo uszka takie dość spore, ale z bliska faktycznie widzę wiewiórkę, prześliczną zresztą! Cudowny haft!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyłania się wspaniałą wiewióra... Już wiem, że kolejne cudo u Ciebie powstanie :-)
    Pozostań w dobrym zdrówku. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. na bank Baśka, jak nic, jak zwykle u Ciebie cudna sesja. Pozdrowionka gorące, trzymajcie się w zdrowiu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle pięknie i klimatycznie, piękna ruda przyjaciółka będzie na tym hafcie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiada się bardzo urodziwy rudzielec, Bardzo ciekawa jestem końcowego efektu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham wszystkie wiewórki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...