Lis rockowy (Маленький бунтарь) #2 KONIEC

20:52 Jarzębinowa 48 Komentarzy

Bardzo Wam dziękuję za ciepłe przyjęcie tutaj! Nie spodziewałam się, że aż tyle z Was tu jeszcze zaglądnie. Marzę, aby wszystkie życzenia- za które Wam dziękuję !- spełniły się, nie tylko te dotyczące Domu Pod Lipą, ale również haftowania. Wspomniałam w jednym z komentarzy, że przez ostatnich kilkanaście miesięcy moje twórcze myśli całkowicie koncentrowały się na urządzaniu przytulnego i ciepłego domu. Mimo, że  bardzo tęskniłam do haftowania, to nie bardzo potrafiłam wskrzesić w sobie pomysły na prace czy ich prezentacje. O braku czasu nie wspominając :) A aparatu, nie licząc tego w telefonie komórkowym- w ręku nie trzymałam w ogóle. Tym bardziej cieszą mnie te malutkie kroczki tutaj, również na zaprzyjaźnionych blogach. 

Wraz z przeprowadzką, starszy Synek zaczął domagać się dekoracji po swojej stronie pokoju i przypomniał sobie o Lisku, który to wzór wybrał sobie jeszcze rok temu.
Wzór autorstwa Ekatariny Tarasowej, niezbyt skomplikowany i bardzo wdzięczny do haftowania. Troszkę zachodu było z konturami na pyszczku rudzielca, ale nie bolało bardzo :) Haftowałam go podobnie jak Misia Pilota na płótnie Linda w kolorze stalowoszarym.A żeby z tradycji stała się zadość, bo skoro Miś Pilot sfotografowany był z dziećmi--> KLIK, to i Lisek również. Moi mali Panowie <3<3 z liskiem na drugim planie :)
Ehh jak ten czas leci :)

Uściski!

Powiązane:

48 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś.
    Oj,jakie przystojniaki rosną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny ten listek. Jest przepiękny, jeszcze nigdy go nie widziałam nigdzie. Jednym słowem super!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dla fana muzyki rockowej jest jak znalazł :) Mnie również zaczarował <3

      Usuń
  4. Lisek jak malowany!
    A Panowie dżentelmeni pierwsza klasa. Oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oni tak dostojnie i poważnie tylko na zdjęciu ;)

      Usuń
  5. Lisek rewelacja! A Twoi synowie chłopaki pierwsza klasa aż dech zapiera jak już wyrośli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj leci Kasiu czas leci... :) Twoja córa też zaraz panienka :D

      Usuń
  6. U la, la...jacy rockmani😉😎 Ten pociąg do muzyki to po mamie czy tacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ciągotki mają ;) Zdecydowanie ten gatunek to moja bajka a muza jako taka w moim domu rodzinnym od lat :)

      Usuń
    2. W moim też❤🎶😊ja:🎹🎤, córka🎻

      Usuń
    3. Właśnie wróciliśmy z koncertu Queen symfonicznie w wykonaniu łódzkiej orkiestry symfonicznej Alla Vienna. Gdybyście mieli okazję to gorąco polecam❤ Kawał dobrej muzyki!😊

      Usuń
  7. Lisek rokowiec, to prawdziwy bajer. Modele odlotowi.Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny wzór! No i fantastyczne zdjęcia, genialna aranżacja.:)Też w tej chwili wyszywam na Lindzie, meczę się, ale u ciebie widzę, że haft jest bardzo efektowny, zatem zaciskam zęby;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lindę uwielbiam! Kwestia przyzwyczajenia oczu, ale haft później równiusieńki jak od linijki! Z miłą chęcią oglądnę co tam na niej tworzysz :D

      Usuń
  9. Fantastyczny jest ten lisek. Z chęcią zawiesiłabym go w swoim pokoju :o) Modele - rewelacja :o)
    Pozdrawiam :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wiesz..właśnie bardzo się ucieszyłam, że Synowi spasił wzór, bo dzięki czemu jest u Niego w pokoju, ale jakby u mnie :DDD

      Usuń
  10. Ale super! I ten łańcuch przy spodniach, zakochałam się :P

    OdpowiedzUsuń
  11. No, warto było czekać ;) Na genialny haft i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem, jeśli chodzi o sam wzór - jest genialny i cudnie wykonany! Oraz o stylizację chłopców! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała rockowa ekipa :) Mogą już nagrywać płytę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko słuch po mamie mieli a nie po tacie ;D

      Usuń
  14. Nie wiem co bardziej mnie zachwyca :-) Cudny haft czy chłopaki :-) Ich stylizacja obłędna i też ten łańcuch mnie zachwycił i bose stopy w podwiniętych nogawkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej. Starszak postawił ultimatum, albo mu kupię glany-albo będzie boso :D Dziękuję

      Usuń
  15. Fantastyczne zdjęcia,a lisek po prostu wymiata:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. ´Que niño más guapo y que gracioso el diseño tan roquero!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny lisek i cudne zdjęcia:-) Brawa dla modeli!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni Modele :)
    Mój właśnie zaczął szarpać druty ;-)dobrze Mu idzie tylko ciut za głośno mamy ,bo elektryczna ma się spodobała :D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))To macie wesoło w domu :) Fajnie, że mu się chce! To najważniejsze :) POzdrawiam!

      Usuń
  19. Masz super rockmanów w domu, a haft świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to ci dopiero rock...wspaniały obrazek

    OdpowiedzUsuń
  21. No haft wiadomo, ale ta prezentacja!!! Cudne chłopaki Wam rosną, oj cudne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajowy ten lisek!Choć model jest jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta sesja to petarda! Jak te Twoje chłopaki wyrosły! Wyglądają już bardzo młodzieżowo.
    Lisek kradnie serce. Te wszystkie detale są niesamowite.
    Wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Czas ędzie nieubłaganie- dopiero w brzuchu... A Ty dopiero co komunijne kieszonki szykowałaś...

      Usuń
  24. Hafcik jest cudowny, ale Twoje chłopaki wymiatają :) Super że jesteś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...