Little Christmas Elves # 1 testowanie wzoru Chagi

13:51 Jarzębinowa 57 Komentarzy

Mikołaj, Gwiazdor, Aniołek i reszta ekipy roznoszącej prezenty raz w roku ma teraz labę. W styczniu i lutym- sezonie ogórkowym chłopaki odpoczywają, a w tym czasie małe pracowite elfy, dzielnie reperują im ubranka. Właśnie takiego elfa spotkała Chaga <-klik na jednej z ilustracji J.B. Monge. To ten sam ilustrator, który stworzył rysunki do większości wzorów Nimue, czyli np.zimorodka, sikorek czy zająca. 
I ja dostąpiłam zaszczytu przetestowania gotowego wzoru tego uroczego elfa z krótkimi nóżkami :D Ago dzięki :)
Jako, że elfy i inne magiczne stworzonka uwielbiam haftować, a dawno niczego uszo-elfiego u mnie  nie było, porzuciłam wszystko inne i tak oto wyłoniła się głowa z tułowiem.
Wzór nie jest duży, ma 114 na 95 krzyżyków, ale jest całkiem pracochłonny. Jak widać poniżej na oryginalnej ilustracji, obrazek ma dość dużo detali, drobnych elementów które na pewno projektantce sprawy nie ułatwiały.
W związku z taką szczegółową drobnicą, w schemacie pojawiają się małe, ćwierć i tzw. chude krzyżyki. Ale dzięki temu, po dodaniu konturów wyszywany obrazek nabiera efektu niemal realnej ilustracji. Dlatego też backstiche staram się wyszywać na bieżąco :)
źródło zdjęcia<-klik
Prawda, że rozczula ? Szczególnie, że to facet z igłą w ręce ;)
Do następnego!
Uściski!

Powiązane:

57 komentarzy:

  1. Uroczy elfik i widać, że pracochłonny. Jak zapewne wiesz Aguś ja też mam słabość do wszelkich elfów, wróżek i innych takich, no i do Nimue oczywiście, więc zawsze mnie takie hafty zachwycają, a te w Twoim wykonaniu szczególnie!
    Uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentuje tak delikatnie i uroczo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Elf iście rozczulający ;) te wszystkie detale i detaliki... Ech, czekam na finał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jest pięknie, ale czekam oczywiście na więcej...
    A wzorek trafił w najlepsze rączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Załamałaś mnie:))haftujesz na lnie który sam w sobie jest drobny i jeszcze robisz na nim "chude krzyżyki" cokolwiek to znaczy:))))
    obrazek cudny:)))czy możesz w przybliżeniu pokazać półkrzyżyk i ten chudy jak to wygląda w hafcie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, postaram się uchwycić następnym razem takiego chudzielca :)

      Usuń
  6. Świetny haft się wyłania :) . Brawo dla Chagi za super schemat :)
    Pozdrawiam i czekam na cd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czysta magia! :) Piękny haft! Trafił na idealną testerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, wiedziałam, że magiczna testerka Chagi to Ty :)
    Elfi dziadek jest wprost bajeczny. Cudowny, magiczny, klimatyczny. Ani trochę się nie dziwię, że wszystko poszło w kąt, też bym porzuciła wszystko na rzecz dziadunia z igłą :) Już nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentujesz go w całości. Jest cudowny, taki, taki... FANTASTYCZNY!!! Pozdrawiam serdecznie Małgosia
    margoinitka.pl
    P.S. Aż mnie zżera z zazdrości :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd ty Dranciulo wiedziałaś, że to ja ? :) Nigdzie nawet słówkiem nie pisnęłam :)
      Ale miałaś nosa :) Wzór jest tak uroczy, że gdybym mogła z rąk bym go nie wypuszczała i nie spocznę dopóki go nie skończę :)

      Usuń
    2. Czytam, kojarzę, wyciągam wnioski :) To musiałaś być Ty :))

      Usuń
  9. Też bardzo lubię wszystkie bajkowe postacie.Chyba dlatego wzięłam się za wyszywanie. A wzorek prześliczny. Ale co to jest , te "chude krzyżyki"?
    Kibicuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Magia świąt wciąż trwa.
    Cudeńko będzie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle sympatyczny elf i już widać jaki piękny będzie obrazek,Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Super elfowy elf :) Piekny haft!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga, po cichu zazdroszczę Ci wyszywania tego obrazka ;) Też jestem wielką fanką elfich wzorów :) Ale wiesz co? Przyszycie dzwoneczka to był strzał w dziesiątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft już zaczyna wygladać mogicznie. Pieknie Ci to wychodzi. Będę czekać na końcowy efekt.
    Nie da się ukryć, że też kocham wszelki elfy, elfiki, no i oczywiście elfów...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest słodziutki. Ale faktycznie dość skomplikowany wzór.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały haft będziesz miała, warto popracować, by uzyskać taki obrazek. Z drugiej strony... to jednak trzeba być odważną, by pokusić się o taką drobnicę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak, kto jak nie ty?:) Obrazek rzeczywiście przesiąknięty magią, składam gratulacje projektantce i testerce, tworzycie coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity obrazek się wyłania na Twojej kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Duet najlepszy z możliwych ;)
    Fantastyczny wzór, już ten początek jest świetny, te szczególiki - szpulka nici na czapce, guziczek na mankiecie, po prostu magia. Nie mogę doczekać się kiedy zaprezentujesz całość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurczę, ale pięknie! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pracochłonny haft, te wszystkie ćwierćkrzyżyki, backstitche, detale, ale za to efekt powalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś wspaniałego! Już w tym momencie oczu nie można oderwać od tego haftu. Będzie piękny obrazek :) Strasznie nie lubię "chudych krzyżyków", ale masz rację, dzięki nim hafty są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę szacun dla Agi, bo ten cudny obrazek jest napakowany szczególikami! Już samo ułożenie i zdecydowanie gdzie mają być kontury to jest dla mnie abstrakcja. Nie może więc być łatwo i "kwadratowo" , musza się pojawić specjalne krzyżyki :)

      Usuń
  23. Myślę, ze jesteś do tego wzoru idealną testerką.
    pozdrawiam Aguś serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czy taka idealna to się okaże...;) Ale staram się, bo to mój pierwszy raz! na dodatek z CHAGĄ! :)

      Usuń
  24. Dzięki za słowa otuchy! Staram się jak mogę sprostać zadaniu :)
    Nie sądziłam natomiast, że pojęcie chudego krzyżyka wzbudzi takie zainteresowanie ;) Nawet w moim Mężu ;)
    Odsyłam za ten wszystkich na http://pasjeodnalezione.blogspot.com, gdzie Chaga objaśnia, czym jest chudy krzyżyk :)
    następnym razem postaram się pokazać takowe na hafcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki fajny skrzacik. Piękne kolory i te wszystkie detale. Podziwiam za ten mix krzyżykowy ja nie lubię ćwierć krzyżyków i łączeń bo wtedy te xxx wychodzą mi niestaranne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super Aga, trzymam kciuki! Haft prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo Testerko, gratuluję! Będę śledzić postępy :))
    p.s.Co to za len? ładny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Joasiu :)
      A tym razem haftuję na Belfaście 7033- kolor marmurkowy :)

      Usuń
    2. Dzięki! Przy najbliższej okazji zamówię sobie, podoba mi się :)

      Usuń
  28. kolejne arcydzieło powstaje, idealny wybór testerki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I wzór, i wykonanie haftu na medal !!!!!! SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealny z Was duet:) Chaga pięknie wzorki obrabia ty jesteś idealna testerką do takich projektów. Cudeńko się wyłania! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chaga nie mogła wybrać lepszej testerki do tego wzoru :) To co widzę już wprawia w zachwyt, ale nie mogę się już doczekać szczegółów, szczególików i magicznej sesji zdjęciowej :) Wiesz, że testowanie zobowiązuje, liczę więc na wieeele zdjęć :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wyzwanie przede mną postawiłaś! Mam nadzieję, że skończę nim śnieg stopnieje, bo przecież innej scenerii nie można sobie wyobrazić :)

      Usuń
  32. Ciesze się, że wyszywasz :) Skrzat uroczy. Buziaki dla ciebie Agula :*

    OdpowiedzUsuń
  33. cudnie wychodzi czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje mi się, że zostały Ci do wyszycia same mikro krzyżyki. Twarzyczka to największy element! Jest świetna. Nie mogę się doczekać dalszych etapów 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się doczekać całości, bo z każdym krzyżykiem ten Elfik jest coraz piękniejszy :D

      Usuń
  35. Cudownie się wyłania Aguś!! tworzycie z Chagą piękny duet twórczy!!
    ściskam mocno Ciebie i chłopaków!

    OdpowiedzUsuń
  36. To będzie kolejny piękny haft w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tym razem to zasługa dopieszczającej swoje dzieło projektantki Chagi :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...