Mały Książę #1

10:31 Jarzębinowa 40 Komentarzy

Dziękuję Wam za życzenia zdrówka dla chłopców.  Bardzo pomalutku sytuacja się prostuje. Starszak lepiej, Młodszy zaczął dla odmiany 5 dni temu, ale na szczęście jakoś łagodniej przechodzi infekcję. Sukcesu na razie nie mogę odtrąbić, ale małą satysfakcję mam, bo jak do tej pory wszelakie ciężkie leki omijam. W tym przypadku postawiłam na cierpliwość :)

W sferze robótkowej natomiast, nie wytrzymałam- zaczęłam jedną drobinkę.
Szop jest baaaardzo pracochłonnym wzorem, do tego dość monotonnym. Haftując go muszę się skupić i wyciszyć, a to możłiwe jest tylko wieczorami, kiedy zazwyczaj padam w trakcie usypiania moich chłopców. Wróciłam więc do wzoru, w który zaopatrzyłam się prawie rok temu. Nawet materiał miałam przygotowany- dość nietypowo, bo len Belfast w kolorze starego różu :)
No i to maleństwo wielkości 86 x 139 krzyżyków sobie dziubię w ciągu dnia, między obowiązkami. I tak już ponad tydzień :D





Motyw wszystkim bardzo dobrze znany. Serca skradł wielu. Wzór opracowany na podstawie ilustracji Jamsan,a.

I dobrze, że zdecydowałam się dodać post, bo teraz widzę, że pomyliłam się w jednym kolorze! O ja gapa :) No ale tak to jest haftować przekładając Duplo jednocześnie....

Uściski ! Ja zmykam do inhalowania chłopaków 

Powiązane:

40 komentarzy:

  1. Ja sobie wymyśliłam haft też na lnie tylko białym i bez lupy ani rusz:))mega podziwiam wszystkie osoby haftujące na lnie,cokolwiek by to było:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, przede wszystkim duuużo zdrówka dla Chłopców :)
    Wybrałaś świetny wzór do haftu :)
    Ciekawie wygląda na tym kolorze lnu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, piękny wzorek wybrałaś (masz do nich oko)!
    I super prezentuje się na pudrowym różu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu zapowiada się piękny haft :) Bardzo ładny kolor tego lnu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor tego lnu, już miałam przyjemność na nim haftować i byłam zadowolona :)
    A Mały Książę będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech... piękny ten len! Ilustracja Małego Księcia jest niezwykła, wcześniej się z nią nie spotkałam więc mój zachwyt tym większy :) zdrówka dla kawalerów :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chyba nie znam tego wzoru. Jestem bardzo ciekawa gotowego obrazka.
    Już nas przyzwyczaiłaś do oryginalnej oprawy, więc czekam.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość do x zawsze zwycięża ;) Jestem ciekawa jak będzie wyglądał wyhaftowany Mały Książę :) Buziaki dla ciebie i chłopców :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagyon jól mutat ezen a fantasztikus színű hímzővásznon ez a különös minta. Nagyon szép munkáid vannak , nem győzöm csodálni őket. Mindig valami újjal szolgálsz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie piękny obrazek! efekty już widać:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna śliczna praca w Twoim wydaniu będzie. Fajnie, że chłopaki Ci zdrowieją!
    Dużo słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka zatem. Haft już widać, że piękny będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzę i podziwiam, podziwiam i patrzę!! Aguś niezmiennie jesteś moją mistrzynią!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Perełki wynajdujesz, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo romantyczna praca. Ten róż i wzór tak mi się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ilustracja jest piękna, to i Twój haft taki będzie, co zresztą widać po zapowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbia tu do Ciebie zaglądać. Za każdym razem jest czym oczy nacieszyć. Nawet jak to jest tylko zapowiedź haftu to zdjęcia są tak piękne, że zachwycam się chociaż, gdyby nie ilustracja to nawet nie wiedziałabym na co patrzę. ;)
    Duuużo zdrówka dla chłopaków!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powstaje kolejna piękna praca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór, z tym kolorem lnu będzie się prezentował nieziemsko 😊
    Zdrówka dla Chłopaków, wiosna coraz bliżej🙌

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy wzór. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał po wyhaftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujący wzorek, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Poczekam na kolejna odslone bo poki co nie mam zdania :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa tego haftu! Już wiem, że będzie cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa efektu koncowego:) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wzór, z pewnością będę niecierpliwie podpatrywać kiedy pojawi się wyszyty w całości, bo jestem szalenie ciekawa jak będzie wyglądał. Zapowiada się fantastycznie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejny subtelny wzorek.. wygląda jak akwarela :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem strasznie ciekawa ale to naprawdę strasznie, jak Ten haft będzie wyglądał ostatecznie. Taka drobnica... pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aga wspaniały wzor, juz widsc, bedzie cudnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawie się zapowiada!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, że coś ładnego powstaje. Zdrówka dla Chłopców i cierpliwości dla Ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejny delikatny haft w Twoim wykonaniu zapowiada, że będzie na czym oko "zawiesić" :) Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  33. O :) A jaki fajny kolor materiału :) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny i misterny haft. Jestem pod wrażeniem. Czekam na końcowy efekt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Będzie piękny obrazek :) Dużo zdrowia dla maluchów

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...