Jarzębinowa Lala made by Chranna

21:37 Jarzębinowa 44 Komentarzy

Kilka tygodni temu spotkała mnie niesamowita niespodzianka. Zupełnie nieoczekiwanie przyszła do mnie paczuszka od Chranny. Stałam się najszczęśliwsza na świecie posiadaczką jednej z wykonanych przez Anię szydełkowo- ziołowych lal! 
Tak, tak! dokładnie jednej z tych, które można podziwiać TU albo TU
Ania przepięknie i z charakterystyczną dla Niej starannością wykonała dla mnie całkiem spersonalizowana panienkę jarzębinową. 
Misterny kapelusik, parasoleczka, sukieneczka i przepięknie mieniąca się ziołowa spódnica...ahh :)

W miniony weekend udało mi się w końcu Lalę wywieźć za miasto, gdzie bardzo zgrabnie i cierpliwie pozowała z jarzębiną. 
Po powrocie znów zajęła godne miejsce obok lustra, dzięki czemu mam na nią oko a każdy kto wchodzi może się nią zachwycać :)

Zresztą teraz zapraszam do obejrzenia tego cuda, a Tobie Aniu raz jeszcze, z całego serducha za Twoje serducho DZIĘKUJĘ! :)











Prawda, że piękna ?:)

Uściski!

Powiązane:

44 komentarze:

  1. O matko alę Ci się trafiło!!! Zazdroszczę bardzo zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudna. A ja pękam z zazdrości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te laleczki robi Chranna :) a twoja sesja zdjęciowa znowu zachwyca :)
    Fajna lampka i to niebieska, ja mam taką samą tylko zieloną (jak oczyściłam to się okazało).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam jak się ucieszyłaś kiedy dostałaś jarzębinową panienkę:) Jest wprost prześliczna! Gratuluję ładnych zdjęć:) pozdrowienia z Białorusi ( Mińsk)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lala :) cudowne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamusiu ale boska! piękne kadry!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ziołowa panna i śliczna inscenizacja zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miła niespodzianka, a panienka ziołowa, przeurocza :) Piękne zdjęcia :) Lampę w innym kolorze też znajdę u siebie,ale nowa, tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miła niespodzianka, a panienka ziołowa, przeurocza :) Piękne zdjęcia :) Lampę w innym kolorze też znajdę u siebie,ale nowa, tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent! Cudna laleczka :) A sposób jej zaprezentowania mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała lala i wspaniałe sesja, świetny pomysł na laleczkę, bardzo mi się podoba jej wykwintna prostota i swojskość. Bardzo miła niespodzianka. Pozdrawiam cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała laleczka, a sesja w plenerze urocza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiałam już twoją lalę u Chranny i na pewno nikt się nie zdziwi, gdy napiszę, że zazdroszczę - jest boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie doborowe towarzystwo...ziołowa lala i jarzębinowa wróżka :D Piękne zdjęcia, a lala jest fantastyczna :) Zresztą zrobiłam sobie podobną z elementów które nabyłam u Ani :) Ma niezwykły talent!
    Buziaki Aguś :*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna panienka. Fajne ma te zioła (choć zupełnie nie wiem co to za gatunek), ale sesja przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje sesje zdjęciowe! A laleczka jest obłędna! Też zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna jest ta lala! Już widziałam i podziwiałam ją u Ani.
    Świetne zdjęcia w plenerze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę! Lala oryginalna ,a jeszcze w tej pięknej scenerii wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie piekna!
    A Twoje zdjecia sa fantastyczne!!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  20. powiało jesienią:)))a panna sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna panienka w cudnej scenerii:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna pannica:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lalę widziałam już na blogu Chranny. Piękna jest. U Ciebie na sesji prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aguś, jaka cudna sesja!!! Wiedziałam, że moją laleczkę wysyłam w godne ręce :)))
    Dziękuję za tak piękna prezentację :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aga ja tez jestem najszczeslifsza posiadaczka podobnej lali. Ale twoja sesja fotograficzna powala na kolana, jak zwykle zreszta;) pozdroeionka

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastiko! :) x

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany ... Takiej lali się nie spodziewałam. Jest świetna i te dodatki :).

    Zrobiłaś super zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna !!! Zdolna autorka i pewnie jeszcze niejedną wersją "ziołowej" laleczki nas zachwyci !!! :)) A Twoja sesja cudo !!!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  29. No nie dość, że piękna, to jeszcze sesję zdjęciową za miastem zaliczyła :) i nie mogło obyć się bez jarzębiny ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję i skrycie zazdroszczę...
    Sesja jak zwykle prześliczna. Masz ogromny talent fotograficzny i wyczucie :) Jesteś zawodowo powiązana z fotografią?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się, jest cudowna i piękna. Sesja cudo. Same śliczności. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały gest ze strony Ani :) A tak przepiękna sesja, godna top modelek, to chyba najlepsze podziękowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawda, że piękna i równie piękna sesja modelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sesja fotograficzna super, masz talent:)
    O laleczce nie bede sie wypowiadac, bo nie lubie takich rzeczy:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie niespodzianki. Panienka słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...