Zwycięski lisek - Wygrana w Szufladzie! :)

20:58 Jarzębinowa 43 Komentarzy

No muszę, muszę muszę się pochwalić! :)
Mojego liska zgłosiłam do wyzwania Szufladowego pt: Zainspiruj nas - haft. 
Szczęśliwie dla mnie okazało się, że wyzwanie to wygrałam! :D
Po raz pierwszy zgłosiłam swoją pracę do takiego konkursu i od razu z tak niezłym wynikiem :)))


Nagrodą jest książka DMC z motywami kwiatowymi- coś nowego jak dla mnie ;)
Baaardzo się cieszę i z tego miejsca dziękuję organizatorkom za zabawę i gratuluję pozostałym wyróżnionym! :)

A oto raz jeszcze zwycięski rudzielec :)



Uściski!

Powiązane:

43 komentarze:

  1. Gratuluję! Wart takiego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie dziwię. Ten haft jest bardzo konkretny!! Choć przyznam, że ostatnio bardziej wolę firmę Neocraft od Nimue, bo ma ładniejsze i lepsze wzorki;) Choć ich legendy pozostawiają dużo do życzenia... a Tobie ponownie gratuluje i zazdroszczę liska;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!
    Szakal- masz rację- Nimue idzie w bardziej stonowane kolory, Neocraft za to żywiej projektuje.
    Ale i jedna i druga firma co nieco za uszami mają. Nimue się myli we wzorach (sama znalazłam byka)no a Neo jak sam zauważyłeś robi schody, aby czasem nielegalnie nie stworzyć samemu obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi kolorystyka neo-craftu w ogóle nie odpowiada. Całe szczęście zeszłam na złą drogę i sama sobie będę teraz robić wzorki :), a kolorystyka Nimue jest dla mnie inspiracją.

      Usuń
    2. Agula, ale Ty jesteś już na tym najwyższym stopniu zaawansowania, do którego (mnie przynajmniej) jeszcze bardzo daleko! :)) Idź kochana tą drogą a wiele dobrego z tego wyjdzie :))
      P.S. Mam 4,06 i jak na razie to dla mnie czarna magia. Muszę poszukać na youtubie czy jakiś tutoriali czasem nie ma :)

      Usuń
    3. Czekam więc na twoje wzorki :).
      Filmiki widziałam, chociaż ja nie korzystałam, ale już po zrobieniu Buni, poszukałam na rosyjskich stronach i jeszcze bardziej mi się rozjaśniło :)

      Usuń
    4. Póki co kiepściutko z czasem, ale jak tylko chwilkę wyrwę, to po prostu czytam rozdział pomocy w PM :)

      Usuń
  4. Moje gratulacje. Chociaż, trudno się dziwić, że lisek wygrał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, haft jest cudny, zasłużone pierwsze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam, widziałam i jeszcze raz gratuluję :-)
    I wcale się nie dziwię bo lisek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spieszę z gratulacjami:))) Należała sie pierwsza nagroda. Bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :) nic dziwnego, że wygrał :) jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!! Zasłużyłaś,piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdziwiłabym się gdyby nie był zwycięski. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :-) Lisek jest urzekający, nic dziwnego, że wygrał :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojw gratulacje - należało się jak nic bo lisek genialny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzialam i zdecydownie wygrana zasluzona ! Lisek jest cudowny i bez dwoch zdan wygrana nalezala do liska:) Gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogło być inaczej Auś - gratuluję i baaardzo się cieszę :)))
    A kiedy będziesz w Rybniku? bo musimy się wybrać do tego "mojego" lasu :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. już wcześniej poszły gratulacje, więc dodam jeszcze brawa

    OdpowiedzUsuń
  16. Lisek jest rewelacyjny, więc nagroda całkiem zasłużona. Gratulacje !
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nagroda w pełni zasłużona! Gorąco gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej! Ale lisek nie mógł nie wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromne GRATULACJĘ!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie gratuluję Jarzębinko, lisek jest taki fajny, ze nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Aguś, lisek jest śliczny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. No i ja się wcale nie dziwię że wygrałaś! Tak szczerze, to Twój lisek jest jednym z najładniejszych haftów, jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic dziwnego, ze lisek wygral!Jest przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Lisek piękny :o)

    Zapraszam na candy http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/05/bransoletkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo bardzo Wam DZIĘKUJĘ! Jesteście kochani! :)
    Chociaż gdyby tak szczerze pod lupę wziąć sprawę to gratulacje należą się autorowi obrazka i Nimue za stworzenie wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja i ja :D ja też się przyłączam do gratulacji :) Haft jest cudny, super, że został doceniony :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wcale mnie to nie dziwi - to piękny haft.:) Gratulacje po trzykroć!:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Wygrana się należała za takiego cudnego liska:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Hihi hura!!!! Lisem, elf i Aga !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, w pełni zasłużona wygrana!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...