Piotrusiowa skrzyneczka

21:09 Jarzębinowa 82 Komentarzy

Odkąd na świecie pojawił się mój Synek, skrzętnie zbieram wszelakiego rodzaju drobiazgi, (nie wszystkie są na zdjęciach), które kojarzą mi się tylko z Nim i na które z sentymentem za kilka, kilkanaście lat będę spoglądać z rozrzewnieniem. Drobiazgi te gromadzę w drewnianej skrzyneczce, która czekała na swój czas aby zostać ozdobioną. 
Czas nadszedł. Piotruś za kilka miesięcy będzie miał rodzeństwo, więc skrzyneczka nie mogła dłużej czekać. Wszak (daj Boziu) w przyszłym roku pojawi się drugie pudełeczko ze skarbami :)






Wzór haftu został opracowany przez Le Lin 'Disabelle, której to prawie wszystkie wzory urzekły mnie swoją kolorystyką, prostotą i surowością. 
Skrzyneczkę z surowego drewna pomalowałam impregnatem w kolorze orzecha. Sam haft naciągnęłam na tekturkę, na którą nakleiłam ocieplinę, aby uzyskać efekt wypukłości.

Dane techniczne:
-len Belfast 32 ct- kolor naturalny jasny
- mulina DMC wg legendy z drobnymi zmianami
- wymiary haftu 10 cm x 8 cm
-wymiary skrzyneczki 21 cm x 16 cm
-wg wzoru Le Lin D'isabelle

I jeszcze bohater <3 


***

Serdeczne dzięki za słowa troski! 
Mam nadzieję, że nie zniknę już na tak długo :)

Uściski!


Powiązane:

82 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko :) ja już z sentymentem oglądam takie rzeczy :) życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam się szczerze, że i ja od czasu do czasu spogladam na te maleńkie skarpetunie :D

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł ze skrzyneczką. Dzieci nie posiadam ale gdybym miała to pewnie też gromadziłabym wszystkie skarby. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam sobie, że fajną pamiątkę może mieć kiedyś Syn, albo....mama:)
      Uściski Lunka!

      Usuń
  3. Śliczne:)U mnie jest jedno dla wszystkich dzieci- niebieskie tekturowe, które dostałam w szpitalu, kiedy urodziła się córka. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi..jeśli masz rozdział płci to prościej uporządkować takie skarby:) U mnie będą chłopaki, wiec muszę mieć dwa takie pudełeczka :D

      Usuń
  4. Przepiękna skrzyneczka, gratuluję i trzymam mocno kciuki! Super, że wróciłaś - stęsknilam się już za Twoimi wpisami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!!!! A pomysl ze skrzyneczkami swietny! Kroliczek uroczy, wykonanie cudne! Po prostu cud miod i orzeszki! A bohater jaki zainteresowany!
    Tez mam nadzieje, ze juz nie znikniesz na tak dlugo, ale jakby co to bedziemy czekac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piegucho kochana! Jestem pod wrażeniem, że Ci się wzorek podoba :D Toż to nie heksa jakąś ani dyniowata ;)
      A tak serio, dziękuję! Wykonanie nie do końca 100% tip top (tam pomarszczone tu pozaginane), ale ogólnie może być :)
      Znikać na tak długo bym już nie chciała- przyznaję szczerze, ale w natłoku obowiązków, kto to wie...

      Usuń
  6. Bardzo dobry pomysł z tą skrzyneczką, jest rewelacyjna. Nie ukrywam, że brakowało mi Twoich postów. Życzę wszystkiego najlepszego i szczęśliwych chwil z drugim Bobasem. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Serdecznie dziękuję! :)
      Póki co jeszcze kilka miesięcy oczekiwania i mam nadzieję, będę już tulić dwójkę :)

      Usuń
  7. Wspaniała pamiątka,dzięki której będziesz mogła przenieść się do tego wspaniałego czasu gdy Piotrek był mały :) Ciekawe jak będzie wygląda ta dla drugiego Bąbla :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam ostatnio :) Gdyby była dziewuszka, wersja była by w bardziej kobiecych kolorach, ale ponieważ jest drugi facet, to...sama jeszcze nie wiem :D
      Buziole Anula!

      Usuń
  8. Pięknie to zrobiłaś! Ja też uwielbiam zbierać najważniejsze momenty i pamiątki i umieszczać je w takich cudnych szkatułkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I wish you all the best
    Beautiful box lovely stitch.
    Giovanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzruszająca pamiątka będzie... Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pamiatka poki co dla mamy a za chwile i dla synka. ;) Swoja droga jaki on juz duzy!
    Super, ze rodzinka sie powiekszy. A Piotrek co obstawia? Moj obstawial brata, a jest siostrzyczka Hania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bardziej będzie to pamiątka dla mamy, bo chłopaki to takie mało sentymentalne, ale kto wie :)
      Mój Piterek póki co nie bardzo wierzy, że będzie miał rodzeństwo ;) I chyba nie bardzo do siebie tą myśl dopuszcza :) Oj będzie się działo!

      Usuń
  12. pudełeczko jest rewelacyjne, fajnie pomyślane i bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko. Piotruś z pewnością doceni w przyszłości Twój trud. Wiem coś o tym, bo mój Piotruś dzisiaj jest już dorosły i daję mi odczuć na każdym kroku, że warto było się starać.
    Trzymam kciuki.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! Słowa- balsam na moją duszę! :) I na dodatek wszystkie Piotrki to fajne chłopaki.

      Usuń
  14. Piękna skrzyneczka i wspaniała pamiątka :) oj brakowało Ciebie nie znikaj już nam :) czekam na kolejne wpisy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł a mały bohater wyraźnie zachwycony:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały bohater to tylko czekał aby coś spsocić :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  16. Super pomysł! szczęścia dla całej rodzinki i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :) Póki co zdrówka dla nas sobie życzę:D

      Usuń
  17. Dawno Cię nie było. Skrzyneczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dawno mnie nie było. Aż się za Wami stęskniłam :)
      Dzięki Jaglano! :)

      Usuń
  18. A właśnie o tobie ostatnio myślałam, gdzie zniknęłaś i na jak długo. Dobrze, że wróciłaś.:) Pomysł na szkatułkę świetny, a wykonanie jak zwykle wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...aż mi troszkę wstyd, bo nie takie wspaniałe to wykonanie, tu i ówdzie można by poprawić, ale cieszę się, że skrzyneczką tą mogłam powrócić do blogowego światka w końcu! :)

      Usuń
  19. Jaki już duży Twój malec :) Skrzyneczka urocza, wspomnienia bezcenne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci Agula nieubłaganie! Przekonujesz się na pewno sama :)
      Wspomnienia zbieram, bo jak chłopaki wyfruną z gniazd, to te skrzyneczki pozostaną;)

      Usuń
  20. Cudowna ta skrzyneczka a skarby bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rodzeństwa Małego Bohatera :)
    Skrzyneczka piękna :) Cudowny pomysł tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Rodzeństwo jeszcze w drodze, ale mam nadzieję, szczęśliwie w przyszłym roku będę tulić już dwójkę :D

      Usuń
  22. Piękna skrzyneczka na bezcenne pamiątki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piotruś sprawdza czy niczego nie brakuje?:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) To pierwszy kontroler jakości....we wszystkim ;D

      Usuń
  24. Jejku, jaki Twój Piotruś już duży :) a jeszcze pamiętam zdjęcia, na których był małym szkrabem :D Piękna skrzyneczka, to będzie bardzo miły powrót do przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że czas leci? Toż twoja córa już pół roku chyba kończy! :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  25. Jak to rodzeństwo!!!! Takie wspaniałe wiadomosci to sie krzyczy na cały świat Moja Droga a nie cichaczem w poście wpisuje miedzy jednym zdaniem a drugim ;)
    A tak na poważnie to gratuluje z całego serca!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiula!
      Nie było się kiedy chwalić, bo pracuję cały czas na pełny etat a pierwsze 3 miechy to na przemian- atrakcje żołądkowe i spanie kiedy tylko można było :) teraz już zdecydowanie lepiej to i chwalę się :)

      Usuń
  26. Oj...wiadomość wspaniała :)
    Gratulacje więc serdeczne zasyłam :*
    A Piotruś ma bardzo utalentowaną mamusię ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Och cudna wiadomość Kochana!!! Gratuluję z całego serducha. Trochę się stęskniłam za Tobą :) Skrzyneczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Szczęśliwego rozwiązania życzę. Piotrusiowe pudełko śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Nie)dziękuję! :) Czekam niecierpliwie na to szczęśliwe rozwiązanie :)

      Usuń
  29. Pięknie ozdobione pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny królik i pudełeczko!
    Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW! Gratuluję! Troszkę mnie nie było w sieci no i proszę, jakie wieści! Szkatułka jest prześliczna! Żałuję, że kiedy moja Olka pojawiła się na świecie, nie było ani takich pięknych wzorków. ani materiałów do wykonania podobnych cudów :) A i tak w mojej przygodzie z haftem trwała wtedy przerwa... No to teraz będę w napięciu czekac na kolejną skrzyneczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Anula, plusem obecnych czasów jest ta dostępność i różnorodność materiałów w rękodziele :)
      Ja też tuptam nogami i wyczekuję kwietnia :)

      Usuń
  32. Wzorek jest przepiękny, zresztą wykonanie również. Ta skrzyneczka to taka kapsuła czasu :) Ja prowadziłam tylko album, w którym wklejałam co bardziej poręczne. Świetny pomysł!
    ps. mój syn urodził się tego samego dnia tylko 6 lat wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album to również doskonały pomysł. Zwłaszcza, gdzie gadżety były by podparte jeszcze zdjęciami! :) To dopiero pamiątka :)
      P.S. I fajny chłopak z Twojego Synka, co nie ? :)

      Usuń
  33. Piękna ta skrzyneczka, a w niej prawdziwe skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aguś gratuluję i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne! Zawsze podziwiam Twoje prace i zdjęcia. Wszystko jest takie dopracowane. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam na bloga w całości poświęconego wzorom/schematom haftu :)

    http://skarbnica-wzorow-haft-krzyzykowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Najwspanialszych Świąt Bożego Narodzenia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna skrzyneczka.
    Życzę wytchnienia, spokoju, nadziei,szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję powiększenia rodzinki :-) Nie ma to jak rodzeństwo - zawsze można na nie liczyć także fajnie, że Piotruś będzie miał towarzystwo do zabawy za jakiś czas :-) Pudełeczko przepiękne :-) Dużo zdrówka dla was!

    OdpowiedzUsuń
  40. A to ci nowina! Kochana gratuluje z całego serducha!
    Zdrówka,spokoju,odpoczynku i szczęśliwego rozwiązania! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście skrzyneczka cudowna! Piękny hafcik wybrałaś!

      Usuń
  41. Skrzynka skromna i z królisiem :D
    A taka skrzynka to największy skarb
    mama zdolna , która cudne rzeczy tworzy ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słówko :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...